przystajnik

Jak się robi gry dla Linuksa

santang-tux-gamer-11015Jeżeli ktoś czuje w sobie drzemiący potencjał i chęć tworzenia gier dla Linuksa, powinien umożliwić temu potencjałowi zapoznanie się z wykładem Leszka Godlewskiego, wygłoszonym podczas Europejskiego Festiwalu Gier Digital Dragons 2013. Programista tworzący gry, obecnie zrzeszony w firmie The Farm 51, w dość technicznym wywodzie opisuje krok po kroku większość niuansów, które czekają na deweloperów chcących rozwijać rynek rozrywkowy dla Linuksa.

Dla zwykłego użytkownika cały wykład można streścić „Dla Linuksa pisanie gier nie jest bynajmniej katorgą, choć wymaga odpowiedniego podejścia”. Dodatkowo utwierdzeni zostajemy w przekonaniu, że niestety, ale koncepcja jednej ustabilizowanej i udokumentowanej dystrybucji leży w ogólnie pojętym interesie deweloperów i naszej chęci bogatszej oferty programowej. Ale oddaję głos fachowcowi.

httpv://www.youtube.com/watch?v=KqspFXJa6yM

I wszystko jasne. 

Post navigation

2 comments for “Jak się robi gry dla Linuksa

  1. mr_zola
    24 czerwca, 2013 at 10:57

    coś z tym filmem jest nie tak

  2. 24 czerwca, 2013 at 11:06

    Dzięki, poprawiłem – niuans wtyczki od wideo…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Translate »