Paintstorm Studio 2.20 w dobrej cenie

Czy 19 dolarów za kompletne narzędzie do profesjonalnego tworzenia cyfrowych malowideł to dużo? Jeżeli przyjrzymy się bliżej komercyjnemu Paintstorm Studio 2.20, to okaże się, że jak na program o takich możliwościach to cena jest promocyjna. Na dodatek za tę kwotę otrzymujemy dożywotnią licencję i aktualizacje.

Paintstorm 2.0 w wersji testowej dla Linuksa
Paintstorm Studio zadebiutowało na Linuksie już jakiś czas temu i zostało ciepło przyjęte przez artystów malarzy. Program wyróżnia się niebagatelnymi rozwiązaniami w zakresie palety pędzli, ich konfiguracji i algorytmów imitujących pracę na „analogowym” płótnie. Co więcej, twórcy nie spoczęli na laurach i parę tygodni temu udostępnili mocno zoptymalizowaną nową wersję tego edytora.

    Nowości w Paintstorm Studio 2.20

  • zupełnie nowy (napisany od nowa) system stabilizacji. Znaczna poprawa i jakość rysowanych pociągnięć pędzlem. Możliwość ustalania parametrów stabilizacji dla każdego z pędzli z osobna,
  • ogromny skok wydajnościowy na komputera z wielordzeniowymi procesorami. Przyśpieszenie możemy zaobserwować w funkcjach Image resize, Free transform, Color Balance, Hue and Saturation, Gradient Tool, Smart Color Correction, Layer Move.
  • autozapis w tle postępów pracy,
  • nowy parametr opisujący elastyczność pędzla,
  • usprawnienia w funkcjach Image Resize oraz Hue and Saturation,
  • pasek postępu dla akcji Save / Load, Free Transform, Image Resize,
  • sprawniejsze działanie zaznaczania,

To wszystko możemy przetestować przed zakupem pobierając ze strony producenta wersję testową edytora. To pozwoli zadecydować czy poświęcimy 19 dolarów na pełną i dożywotnią licencję tego programu.
 

0

4 komentarze

  1. Po uruchomieniu program zabiera prawie 40 % mocy procesora i to bez jakichkolwiek działań. Czy to kara za wersję trial czy też brak zadowalającej optymalizacji ? A może debiana nie lubi ;- 🙂

  2. Program na youtubie prezentuje się fenomenalnie. Gdybym miał zacięcie rysowniczo malarskie to już bym kupował.

    @paintek program potrzebuje GPU: nVidia GeForce 8800 / Radeon x1900 or higher
    ATTENTION! Paintstorm Studio core uses the GPU-acceleration and can be slow on integrated graphic cards

  3. Świetnie, tylko nie wiem dlaczego skrypt instalacyjny odwołuje się do apta… Nie przetestuję sobie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Post comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.