przystajnik

Jak sprzedać produkt

Jak sprzedać ? Ano machnąć cyckiem przed oczyma, chlapnąć krwią tu i tam, postraszyć a potem zapowiedzieć kontynuację. To się sprawdza – zarówno wiadomości w publicznej TV, reportaże, filmy kinowe a i na pewno gry komputerowe.
Te komercyjne żniwa za pomocą eskalacji różnego rodzaju scen mając szokować widzów, czytelników, graczy, trwają od dawien dawna, przybierając z roku na rok na sile. 20 – 30 lat temu w TV raczej każdy byłby zaskoczony, gdyby we wiadomościach pokazano martwego człowieka z flakami na wierzchu, dziś wszyscy wzdychają ‚ojej’ ale oczu od ekranu nie oderwą.

Dlatego kompletnie nie dziwi mnie sprawa z tą nieszczęsną grą, nad wyraz brutalną i tak dalej. Lepszej reklamy nie można było jej zgotować. Wszędzie się o niej słyszy, a ludzie z czystej ciekawości, nastolatkowie na przekór, tę grę kupią/spiratują, itp.
I nic na to nie poradzi MEN, telewizja, apele, ogłoszenia, innymi słowy – nikt i nic. A gry w poszukiwaniu dostarczenia skrajnych wrażeń graczowi, nadal będą ewoluowały. Kto wie, za jakiś czas do gier będą dołączane zestawy typu ‚Utnij sobie palec aby czuć się jak bohater’ ?

A wystarczyło tylko na kicz żerujący na najniższych instynktach opuścić zasłonę milczenia.

Post navigation

Translate »